Thursday, June 25, 2009

KAMU SELALU DI HATI!!!!



1. Saya suka gambar ni. Bergambar ramai-ramai hari terakhir BTN di daerah kesayangan saya Ranau. Dapat dari Yan. Yan dapat dari Aedy. Lihat muka-muka kami. Hensem, cantik, ceria.... kan?

2. Dan, lihatlah juga bah warna baju kami. Terang jelas 'HITAM PUTIH'.

3. Dulu-dulu kalau tulis karangan, saya sangat suka meggunakan 'hitam puith' sebagai kata adjektif bagi kenangan atau nostalgia. Contoh: 'Hitam putih kenangan bagaikan tayangan filem lama menerjah ke benakku'.

4. Tapi... untuk kenangan bersama-sama semua kawan-kawan Cohort II saya tidak mahu gunakan adjektif ini!!!!

5. Kerna kawan-kawan... nostalgia bersama kamu warnanya akan selalu berwarna-warni, segar... terang sentiasa!!!

6. Kawan-kawan semua... ucapan selamat saya berikan untuk transisi kita semua ke alam pekerjaan. Mudah-mudahan semua dipermudahkan Tuhan dalam dunia baru itu. Dan mudah-mudahan jalinan persahabatan kita akan selalu utuh!!!

7. Kenangan kita bersama biar warnanya selalu terang macam wajah-wajah ceria kita dalam gambar di atas.

8. Sayang kamu semua!!! Muah.... dan maafkan salah silap saya ya sama kamu!!! (^_^)

9. Manalah tahu masa saya menghilai tahi telinga kamu cair dan kamu geram gila sama saya. :P

No comments:

Post a Comment