Wednesday, December 30, 2009

Thrill Ciptaan Hidup

1. Dia saudara saya. Pupu.
2. Dia bilang sama saya, "Buatlah thrill dalam hidup.'
3. Hasutan mendalam membawa kepada kecerahan hari-hari.
4. Saya terpengaruh.
5. Daya persuasi saudara saya itu kuat pula.
6. Lebih kuat dari iklan TM yang ramai pelakon Melayu muda-mudinya macam kerasukan dalam konsert (tapi saya pun tidak faham apa yang cuba dipersuasi oleh iklan TM ni).
7. Entahlah mungkin ada juga pelakon India dan Cina. Biarlah diorang histeria dalam nyanyi-nyanyian.
8. Pesona persuasi saudara saya itu letaknya pada intipati hasutannya saja pun.
9. Untuk saya ciptakan thrill dalam hidup.
10. Hidup di dunia hanya sekali.
11. Tiada apa-apa saya hilang mencipta thrill itu!!!!
12. Apalagi 'Nike, Just Do It lalalala...'
13. Oh ya Rabb Tuhan Penuh sifat kasih sayang. Suluhi jalan saya. Biar pupus kelamnya.

No comments:

Post a Comment