Saturday, August 1, 2009

Hatiku di US....

1. US nama glamour diberi ramai guru-guru SMK Ulu Sugud Ranau pada sekolah pertama saya diposting ni.

2. "Sejak balik dari US malar batuk saya!!!" Saya cuba-cuba seloroh dengan kawan.

3. "Aik... kau pegi US meh?" sms kawan saya.

4. "SMK Ulu Sugud bebeh!!!" saya balas balik. "Hantu kau.... wrtsjslpfnmf..." kena saya!!! Aduh tidak sakit!!!

5. Sampai sekarang saya masih sakit. Batuk-batuk. Demam tiadalah pula. Selesma sikit-sikit.

6. Maaflah kawan-kawan... Ada saya ambil gambar di US. Banyak. Cuma connection wireless lidut buat saya malas mengupload!!!

7. Tapi sememangnya, the nature in US memang best. Kalau saja saya professional snap gambar ala-ala erm... Aizat boleh saya pinjam namamu?? Bah peminat nature... jemput datang ke US...

8. OKla til connection mengizinkan, sekarang saya masih batuk-batuk..... uhuk-uhuk... H1N1 minta dijauhkan!!! Amen!!!

9. Hatiku kuat di US.... banyak yang mengesankan di hati di US ni. Nantilah cerita... uhuk-uhukkksss.... ubat mana obat!!!

2 comments:

  1. Jgn2 suda kena H1N1? Uishh, bahaya ni. bah, pg klinik cepat2.

    ReplyDelete
  2. uihhh yusri palis.. touch wood...huhu... hehehe.. sakit besa jak ni!!!!!

    ReplyDelete